Søndag 1. sep Kl. 13:00

VARIGHET: 40 minutter
ARRANGØR: Talina

Forestillingen starter presis.

Kioskene åpner 1 time før forestillingen starter. Vi selger drikke og snacks. Medbrakt er ikke tillatt. Vær ute i god tid for å unngå kø.

Karius og Baktus

av Thorbjørn Egner. Med musikk av Christian Hartmann

HURRA! KARIUS og BAKTUS kommer på besøk

Få med deg denne populære forestillingen full av sjarme og humor, og bli med når tanntrollene flytter inn i munnen til Jens. Passer for barn fra 3 år og oppover. Alle har hørt om de morsomme, men rampete smårollingene, derfor kan det være både fascinerende, spennende og skummelt å møte disse tanntrollene på ekte.

Selvom forestillingen ikke er lang i tid, er det en fullverdig teater-oppsetting i 4 akter. Den inneholder både humor, dramatikk, musikk og følelser, og dermed er lengden perfekt for barnepublikummet. Også foreldre og besteforelder gleder seg over de lekne krumspringene til Karius og Baktus, for alle generasjoner har et forhold til boka ble skrevet i 1949 av Thorbjørn Egner.

Karius: Andreas Kjølberg
Baktus: Talina Hansen Skogseth
Produsent: Talina underholdning og produksjon

Produsert etter en avtale med:
Teaterforlaget Songbird AS
www.songbirdteater.com