KORONA

Oppdatert: 9. september kl. 09:00

OM SMITTEVERN OG DITT BESØK I MOSS KULTURHUS

FØR DITT BESØK I MOSS KULTURHUS
Alle som skal inn i en sal, må ha billett.
Vi oppfordrer alle til å ha billettene klare.
Vi åpner dørene 20 minutter før forestillingen starter.

HOLD DEG HJEMME HVIS DU FØLER DEG SYK
Har du vært i kontakt med smittede, er i karantene, føler deg syk eller har symptomer på sykdom, er det viktig at du holder deg hjemme.

TRANSPORT
Vi oppfordrer alle som skal til Moss kulturhus om å sykle eller gå. Evt. bruke egen bil. Dette for å ikke belaste kollektivtransporten unødvendig.

SALENE I MOSS KULTURHUS
For å ivareta smittevernreglene er antall plasser i salene redusert slik at det vil være en meter til neste person. I Samfunnssalen og Parkteatret selges billettene nummererte.
I Kafeen og Prøvesalen på Samfunnshuset selges billettene unummerert. Her velger du selv sete når du kommer inn. Det vil være både enkle og doble seter. Dersom du skal sitte ved siden av en annen person må den andre være fra samme husstand eller tilsvarende nær kontakt.

HÅNDVASK OG HYGIENE
Husk å vaske eller desinfisere hendene dine når du kommer. Hånddesinfiserende middel er tilgjengelig ved inngangene.
Både toaletter, bord/stoler og publikumsområder blir jevnlig og grundig vasket.

GARDEROBE
Våre garderober er midlertidig stengt.

SERVERING AV MAT OG DRIKKE
Foajébaren er midlertidig stengt.

TOALETTENE ER ÅPNE
Du har naturligvis anledning til å benytte toalettene våre både før, underveis og etter arrangementet, men forsøk å holde god nok avstand til andre publikummere. Toalettene blir jevnlig og grundig vasket, i henhold til alle smittevernregler.

HVA SKJER MED REFUSJON I FORHOLD TIL AVLYSTE FORESTILLINGER?
Alle billettkjøpere vil bli refundert for billettprisen eks. billettavgift. Vi vil ta kontakt med deg fortløpende

OM FORESTILLINGEN BLIR FLYTTET:

MÅ JEG HA NY BILLETT?
Nei, billettene til den opprinnelige forestillingen er gyldig for den nye datoen. Hvis ønskelig, kan du logge inn via «mine sider» på forsiden av mosskulturhus.no for å se din ordre. Derifra vil dine billetter ha nye datoer. Det samme gjelder ved å gå via kvitteringen sendt på e-post.

HVA OM JEG IKKE KAN PÅ DEN NYE DATOEN?
Da kan du ta kontakt med oss og be om refusjon eller gavekort. (billetter blir refundert for billettprisen eks. Billettavgift)

Dersom du har flere spørsmål, kontakt oss på post@mosskulturhus.no.

VELKOMMEN TILBAKE TIL MOSS KULTURHUS!

 

FOR MER INFORMASJON OM CORONAVIRUS KLIKK HER

Instagram did not return a 200.

Følg oss på Instagram