Kulturhusvenn

Bli kulturhusvenn!

Har du lyst til å gjøre en innsats for Moss kulturhus? Vi er alltid på jakt etter engasjerte frivillige! Som kulturhusvenn blir du en av våre viktigste medspillere i gjennomføring av konserter, forestillinger og aktiviteter.

Du kan velge mellom mange ulike oppdrag. Blant annet kan du være vertskap som ønsker publikum velkommen. Du passer på garderober, sjekker billetter ved inngangen, er ordensvakt inne i salene eller har oppgaver backstage så artistene kan føle seg velkommen. Noen ganger kan du også hjelpe til med sjauejobber, som å flytte stoler og møblement, eller bidra som guide for våre omvisninger på huset.

Å være Kulturhusvenn innebærer mye publikumshåndtering og å svare på spørsmål. Kulturhusvenner må derfor kunne beherske norsk muntlig godt

Har du spørsmål om det å være kulturhusvenn? Ta kontakt med oss på e-post post@mosskultuhus.no eller tlf 404 09 924 (hverdager fra kl 09:00 -15:00), for en uforpliktende og hyggelig samtale!

Registrer deg som Kulturhusvenn nå >>