Lørdag 19. okt Kl. 20:00

VARIGHET: Forventet varighet: 2 timer
ARRANGØR: Moss kulturhus

HONNØR: 275,-
STUDENT: 275,- (gyldig studentbevis)

Foreldrefella

Endelig et standupshow for slitne foreldre! Drit lei av legging av unger, middag som ingennspiser og sure sherroxer? Kom å le av alt du holder på å bli gal av i hverdagen! I årevis har @foreldrefella laget humor om foreldrelivet på Instagram, nå har Kristin Nordvoll Mork turnert Norge rundt med en overdose av sjølironi til stormende jubel! Egentid er rett og slett eit hverdagslivsnært show med skyhøy gjenkjennlighetsfaktor. Kom å le av hysteriske betraktninger over foreldrelivet, hverdagsrotet og kjønnsroller. Skaff deg barnevakt og sikre billetter allerede no!