Få billetter igjen

ARRANGØR: Moss kulturskole

BARN: 170,- (u. 16 år)

Forestillingen starter presis.

Kiosken åpner 1 time før forestillingen starter. Vi selger drikke og snacks. Medbrakt er ikke tillatt. Vær ute i god tid for å unngå kø.

High School Musical Jr.

Er du klar for å bli dratt inn high school – universet?
Musikkteatergruppen K.L.A.P.P. lar deg bli kjent med tenåringene på East High denne våren. Historien handler om kjærlighet og vennskap, men viktigst av alt om å tørre være seg selv.

Når skolens basketstjerne Troy og den sjenerte Gabriella finner tonen, oppstår det søt musikk og sammen med må de kjempe seg gjennom fordommer, audition og misunnelige venner for å nå målet om hovedrollene i skolens musikal.

Dette er en musikal som passer barn, unge og voksne, en musikal fullpakket med forrykende dansenummer og strålende sangprestasjoner.

K.L.A.P.P. storgleder seg til å presentere for dere denne energibomben av forestilling.