Nyhetsbrev

Moss Kulturhus vil bruke informasjonen du oppgir på dette skjemaet for å kontakte deg og gi deg oppdateringer og informasjon. Fortell oss hvordan du vil høre fra oss:

Du kan ombestemme deg når som helst ved å klikke på unsubscribe linken i bunnteksten på en hvilken som helst e-post du mottar fra oss, eller ved å kontakte oss på post@mosskulturhus.no. Vi vil behandle informasjonen din med respekt. For mer informasjon om våre retningslinjer for personvern, vennligst besøk vår hjemmeside. Ved å klikke nedenfor godtar du at vi kan behandle informasjonen din i samsvar med disse vilkårene.

We use Mailchimp as our marketing platform. By clicking below to subscribe, you acknowledge that your information will be transferred to Mailchimp for processing. Learn more about Mailchimp’s privacy practices here.