Fredag 8. nov Kl. 19:00

ARRANGØR: Stand up Norge AS

Henrik Fladseth – Lavkultur

Jeg, Henrik Fladseth, prøver med denne teksten å få nettopp DEG til å kjøpe billett til mitt nye standup show – Lavkultur.

Ja, for stand up blir ofte kalt lavkultur. Med rette vil jeg si. Det er bare å eie det begrepet.

For meg er stand up en måte å leve livet mitt på. Det er en kontinuerlig og evig prosess. På den scenen trenger jeg ikke si noe viktig og det må ikke være så smart. Det kan være det, men det er ikke et absolutt krav. Så lenge det er morsomt er det greit. Showet mitt er stand up i sin pureste form. Kun en mann som forteller vitser og historier.

Det blir ingen bærende tematikk, svært lite såkalt rød tråd, nesten utelukkende reinspikka kødd og kanskje en trist historie fortalt på krakk (men kan ikke love noe der).

Hvis dette er lavkultur, lever jeg godt med det!

Selv mener jeg dette showet begynner å bli veldig gøy, har vi en avtale?

Av & med: Henrik Fladseth
Tekstdoktor: Hans Magne Skard