Få billetter igjen

ARRANGØR: Fiin Årgang

GRUPPE: 275,- (+10 pers)

Fiin Årgang – KABARETEN UTEN EN TRÅD

Fiin Årgang er en leken gjeng amatørskuespillere fra Moss og omegn. Ensemblet består av resirkulert ungdom i moden alder med satire, komikk og crazy humor. Noe lånt, noe gammelt og noe nytt serveres i en sprudlende kabaret. Sang, musikk, glede, latter, rare karakterer – og litt alvor – er noen av ingrediensene.

Fiin Årgang akkompagneres av et tremanns orkester, ledet av kapellmester Lars Jegleim.

Kommer Godtfred seg til Sarpsborg? Er pølse i vaffel oppskrytt? Finnes det en smart svenske som kan kalle seg oppfinner? Kan prostinnen fra Indre Østfold løse sitt problem?

Dette og mye mer får du svaret på i denne 2-akters forestillingen.

På scenen:
Torgeir Willadsen, Lisbeth Fallet, Karin Andreassen, Terje Lerstein, Karin Veka, Marianne Misund, Jarle Grefslie, Lisbeth Bakkerud, David Kjær og Karin Eilertsen.

Instruktør:
Stein Larsen.