Fredag 25. okt Kl. 19:00

STUDENT: 220,- (studentbevis)
GRUPPE: 350,- (10 pers+)
BARN: 0,-
(Under 18år i følge med voksen)

Johnny Cash and June Carter Show

The Boys named Sue, Norges mest aktive Johnny Cash-band, markerte i 2022 10 år med Johnny & June.

Så stor suksess ble det, at de fortsetter turneen til og med 2024.

The Boys Named Sue gjør det de er best på; reise land og strand rundt med den fantastiske musikken til
Johnny Cash & June Carter. De tar med seg publikumsfavoritten The Johnny Cash & June Carter Show og presenterer et finslipt og country-krydret show bygget rundt låter som Ring of Fire, Jackson, It ain´t me, Folsom Prison og I walk the line.

I 2024 skal de i tillegg markere 55 års jubileet til klassikeren “A boy named Sue”. Som alltid fokuserer bandet på dynamikken mellom Johnny og hans kone June. Marianne Jagland stadfester i showet sin posisjon som hele Norges June Carter, og The Boys named Sue beviser igjen at de er Norges mest underholdende Johnny Cash-band, med en unik  evne til å skape stemning og liv.

Bli med på en kveld fylt med den beste countryrocken har å tilby og vær med på å hylle The Man in Black og hans like strålende kone.