Lørdag 30. nov Kl. 15:00

ARRANGØR: Polyphonic

BARN: 200,-

Polyphonic 10 år Jubileum

Polyphonic synger jula inn for 10. gang!

Sammen med dirigent Charlott-Renee S. Clasén tar de publikum med på en skikkelig feiring av korets 10-årsjubileum. Det er duket for et nytt show i real Polyphonic-stil, der koret tar publikum med på en stemningsfull reise gjennom julens tradisjoner – og Polyphonic sine egne tradisjoner. Polyphonic lover glitter, paljetter, kule låter, glede, ettertenksomhet, og ikke minst, en stor porsjon julestemning.

Polyphonic er et rytmisk damekor fra Moss som startet opp høsten 2014. Koret består i dag av 50 damer som synger popmusikk du kjenner fra radio og din strømmetjeneste. Koret har de siste årene hatt vellykkede juleshow på Parkteatret, og er også kjent fra Lucia-feiringen til Jul på Verket.

Bli med å feire Polyphonics 10 års jubileum med å kjøpe billett til en av konsertene den 30. nov 2024 kl 15:00 eller kl: 18:00.

Earlybird billetter er tilgjengelig ut 31.12.2023!