Lørdag 12. okt Kl. 18:00

BARN: 225,-
STUDENT: 225,-
HONNØR: 225,-
FAMILIE: 860,- (2 Voksne, 2 Barn)

Kioskene åpner 1 time før forestillingen starter. Vi selger drikke og snacks. Medbrakt er ikke tillatt. Vær ute i god tid for å unngå kø.

Charlie og sjokoladefabrikken – Teaterkråkene

Klar for godterimoro med teatermagi? Charlie Bucket og Willy Wonka kommer endelig til Moss, og det med hele byens Teaterkråker. Historien om gutten som hadde ingenting men kunne se for seg alt, og Willy Wonka, megalomanen som ikke stoler på noen, er en fest fra start til slutt

Den kjente og kjære historien om Charlie Bucket som blir en av fem heldige barn som finner hver sin gullbillett gjemt sammen med en Wonka-sjokoladeplate kommer til Moss, i musikaldrakt! Musikalen har gått sin seiersgang og slått kassarekorder på både West End og Broadway. Med musikk av Mark Shaiman (Catch Me if You Can, Hairspray) og en helt ny norsk oversettelse, kommer forestillingen for første gang til Parkteatret. Teaterkråkene er stolte over å få presentere sin versjon av Charlie og sjokoladefabrikken som årets forestilling. Dette blir deres 32. produksjon, så her er det bare å bli med på moroa!