Onsdag 20. nov Kl. 19:00

VARIGHET: Forventet varighet: 1 time og 30 minutter

GRUPPE: 375,- (min.10 pers.)

Slik takler du idiotene på jobben! – Per Henrik Stenstrøm

Slik takler du idiotene på jobben! – foredrag med Per Henrik Stenstrøm.

Det mest medieomtalte foredraget i Norge de siste årene er sett av over 100.000 publikummere! . Den prisbelønnede foredragsholderen Per Henrik Stenstrøm begeistrer stort med foredraget som lærer deg å håndtere de vanskelige kollegaene. Han leverer toppklasse fra scenen foredraget som også er spekket med humor!

Det handler om de vanskelige kollegaene. Du vet de som forsurer arbeidsplassen din. De irriterende kollegaene som tapper deg for krefter. Alle har minst en idiot på arbeidsplassen, men spørsmålet er om det går an å sette pris på en egoistisk surpomp? Og hvilken type kollega er du?

Dette er et foredrag om moderne motivasjonsteori som skaper bedre miljø på jobben. Om krevende kollegaer. Tidstyven, møteplageren, gledesdreperen, bedreviteren og solstrålen. Om konfliktene som oppstår mellom medarbeidere. Om frustrasjonen og plagsomme forskjeller på jobben.

Se mer om arrangementet her: