Lørdag 10. aug Kl. 05:15

HVOR: Alby

Konserten er en del av CF-dagene

Dørene åpner: 04:15
Konsertstart: ca 05:15

Frokostpakker blir lagt ut for salg

Ingen værforbehold
Ta med egen stol og teppe
Paraply er ikke tillatt under konserten

Soloppgangskonsert med Stein Torleif Bjella – utendørs på Galleri F15

En av landets aller største visekunstnere kommer til Moss og utendørs soloppgangskonsert den 10.august på Alby Galleri F-15!

Stein Torleif Bjella har en rekke utgivelser bak seg, som til sammen har høstet fantastiske kritikker, og skaffet ham trofaste fans over hele landet. Ål-poeten gjorde seg for alvor bemerket med solodebuten? Heidersmenn? i 2009, har både innkassert Spellemannpris og toppet VG-lista. «E ska kysse so Jesus gret» og «Psykisk kan du vera sjøl»,  synger Bjella. I musikken hans møtes ytterpunktene: Ett øye ler, ett gråter. Sørgmodig glede og romantisk hjartesorg. I Bjellas tekstunivers finner vi en rekke snodige karakterer og historier – som virkelig kommer til live når Stein Torleif inntar scenen denne vakre morgenen på sensommeren ute på et av de flotteste arenaene i Moss, i tidlig soloppgang med Oslofjorden som bakteppe.